Mislukte betaling of te veel betaald
Mislukte betaling
- Via onze betalingsverwerker Stripe ontvang je een e-mail wanneer het niet mogelijk is om je verschuldigde maandbedrag te innen.
- Zorg ervoor dat je betaalgegevens correct zijn. Je komt hier via een link in de e-mail, of via je accountpagina op ucatalog.nl.
- Controleer of er voldoende saldo op je opgegeven bankrekening staat.
- Houd er rekening mee dat na vier mislukte pogingen om het abonnementsgeld te innen, je account kan worden beëindigd.
- Hulp nodig? Stuur een e-mail naar info[at]ucatalog.nl.
Te veel betaald
Heb je te veel betaald? Stuur een e-mail naar info[at]ucatalog.nl met een duidelijke uitleg en de relevante betalingsbewijzen.
Restitutiebeleid
Wij doen er alles aan om de webapplicatie zo optimaal mogelijk te laten functioneren en eventuele fouten of onderbrekingen tijdig op te lossen. Wij kunnen de beschikbaarheid en correctheid van de webapplicatie echter niet garanderen. uCatalog is niet verantwoordelijk voor het verlies van gegevens, bijvoorbeeld nadat je account is verwijderd of beëindigd. Wij maken geen back-ups van gegevens. Het gebruik van de webapplicatie is voor je eigen risico.
In principe geven we geen geld terug. Maar als je echt ergens niet tevreden over bent en daarom je geld terug wilt vragen, neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar info[at]ucatalog.nl.
<< Vorige | Volgende >>